Одјељење за општу управу
НАЧЕЛНИК ОДЈЕЉЕЊА |
Зоран Стјепановић, дипл.ецц Бр. канцеларије: 48 Телефон:053/262-700, 262-704 Е-mail: opstauprava.opstinapetrovo@gmail.com zoran.stjepanovic@petrovo.ba |
Послови одјељења
Одјељење за општу управу обавља сљедеће послове:
– стручне, управне, административне и техничке послове, који се односе на послове пријемне канцеларије, писарнице,
– послове грађанских стања,
– вођење матичних књига: рођених, вјенчаних, умрлих, држављана,
– персоналне послове,
– послове управљања људским ресурсима,
– послове цивилне заштите,
– административно-техничке послове за органе мјесних заједница,
– организује рад Центра за услуге грађанима, архиву, отпрему и доставу поште, овјеру потписа, преписа и рукописа,
– издаје радне књижице и води евиденцију истих,
– пружање правне помоћи,
– приступ информацијама, послове инфо пулта,
– послове у области борачко инвалидске заштите,
– припрему нацрта одлука и других аката из своје надлежности,
– послове доставе поште,
– послове одржавања и обезбјеђења објекта,
– одржавање чистоће у радним просторијама,
– послове возача службених аутомобила,
– послове куварице,
– дактилографске послове,
– као и друге послове који нису у надлежности других одјељења.
У оквиру Одјељења за општу управу, образују се мјесне канцеларије и то:
1. Мјесна канцеларија Петрово са сједиштем у Петрову која обухвата насељена мјеста општине Петрово