ЈАВНИ ОГЛАСИ И ОБАВЈЕШТЕЊА

ОБАВЈЕШТЕЊЕ ЗА ПОЉОПРИВРЕДНЕ ПРОИЗВОЂАЧЕ

Реферат за пољопривреду опшине Петрово у сарадњи са ЗЗ „Грачанка“ из Грачанице организује заједнички радни састанак дана:

11.12.2019. године (сриједа) са почетком у 17 часова у просторијама општинског ресторана „Цедам“

Представници ЗЗ „Грачанка“ из Грачанице изложит ће свој план организације производње и откупа cherry паприке.

Плодови cherry паприке најчешће се користе за пуњење са сиром у маслиновом уљу.

Уколико сте заинтересовани да будете један од произвођача поменуте паприке, придружите нам се!

У ПЕТАК СЈЕДНИЦА СКУПШТИНЕ ОПШТИНЕ

За петак 21.11.2019. године заказана је 21. редовна сједница Скупштине општине за коју је предложен следећи дневни ред:

  1. Извод из записника са 20. сједнице СО;
  2. Нацрт ребаланса буџета општине Петрово за 2019. годину;
  3. Нацрт приједлога буџета општине Петрово за 2020. годину;
  4. Приједлог Програма зимског одржавања улица, локалних и некатегорисаних путева;
  5. Усмена информација начелника општине Петрово о реализацији закључка СО од 24.09.2019. године ( преговори са предузећем “Геокоп” Дервента);
  6. Одборничка питања и одговори.

Сједница ће се одржати у сали за сједнице СО у згради општине са почетком у 10:00.

ОГЛАС О ПРОДАЈИ НЕКРЕТНИНА У ТУРИСТИЧКОЈ ЗОНИ КАЛУЂЕРИЦА

На основу члана 59. Закона о локалној самоуправи (“Службени гласник Републике Српске” број 97/16), члана 348. Закона о стварним правима („Службени гласник Републике Српске“, број 124/08, 3/09, 58/09, 95/11 и 60/15), члана 4. и 9. Правилника о поступку јавног конкурса за располагање непокретностима у својини Републике Српске и јединица локалне самоуправе („Службени гласник Републике Српске“, број 20/12) и чланa 1. Одлуке о продаји непокретности, број 01-022-50/19 од 24.09.2019.године, Начелник општине Петрово расписује

Ј А В Н И О Г Л А С

О продаји некретнина путем усменог јавног надметања- лицитације

1. Подаци о продавцу:
Општина Петрово, улица „Озренских одреда“ број 25. Петрово

2. Предмет продаје:
Продају се некретнине у „Туристичкој зони Калуђерица“ у Мјесној заједници Калуђерица и то:
1. Катастарска честица број 1574/49 Градишник, пашњак 3. класе, површине 618m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 9.356,52КМ,
2. Катастарска честица број 1574/50 Градишник, пашњак 3. класе, површине 667m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 10.098,38КМ,
3. Катастарска честица број 1574/51 Градишник, пашњак 3. класе, површине 598m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 9.053,72КМ,
4. Катастарска честица број 1574/52 Градишник, пашњак 3. класе, површине 582m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 8.811,48КМ,
5. Катастарска честица број 1574/53 Градишник, пашњак 3. класе, површине 569m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 8.614,66КМ,
6. Катастарска честица број 1574/55 Градишник, пашњак 3. класе, површине 696m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 10.537,44КМ,
7. Катастарска честица број 1574/56 Градишник, пашњак 3. класе, површине 603m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 9.129,42КМ,
8. Катастарска честица број 1574/57 Градишник, пашњак 3. класе, површине 621m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 9.401,94КМ,
9. Катастарска честица број 1574/58 Градишник, пашњак 3. класе, површине 696m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 10.537,44КМ,
10. Катастарска честица број 1574/59 Градишник, пашњак 3. класе, површине 652m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 9.871,28КМ,
11. Катастарска честица број 1574/60 Градишник, пашњак 3. класе, површине 840m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 12.717,60КМ,
12. Катастарска честица број 1574/61 Градишник, пашњак 3. класе, површине 781m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 11.824,34КМ,
13. Катастарска честица број 1574/62 Градишник, пашњак 3. класе, површине 697m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 10.552,58КМ,
14. Катастарска честица број 1574/63 Градишник, пашњак 3. класе, површине 663m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 10.037,82КМ,
15. Катастарска честица број 1574/64 Градишник, пашњак 3. класе, површине 665m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 10.068,10КМ,
16. Катастарска честица број 1574/65 Градишник, пашњак 3. класе, површине 934m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 14.140,76КМ,
17. Катастарска честица број 1574/66 Градишник, пашњак 3. класе, површине 579m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 8.766,06КМ,
18. Катастарска честица број 1574/67 Градишник, пашњак 3. класе, површине 535m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 8.099,90КМ
19. Катастарска честица број 1574/68 Градишник, пашњак 3. класе, површине 668m2 уписана у Лист непокретности број 1/1 к.о. Порјачина, по почетној продајној цијени 10.113,52КМ.

3. Право учешћа на лицитацији
Право учешћа на лицитацији имају сва правна и физичка лица која по закону могу стећи право својине на некретнинама и уплате кауцију.Физичка лица која учествују у јавном надметању (лицитацији) потребно је да Комисији доставе на увид један од идентификационих докумената (лична карта, пасош), овјерену пуномоћ, уколико учесник лицитације има пуномоћника и копију текућег рачуна. Правна лица која учествују у јавном надметању потребно је да Комисији на увид доставе доказ о упису у судски регистар правног лица, као и овлаштење лица које их заступа.Исто правно или физичко лице путем јавног надметања (лицитације) може купити само једну непокретност из тачке 2. овог огласа.

4. Начин полагања кауције:
За учешће у поступку лицитације учесници у поступку су дужни положити на име кауције износ од 1.414,10КМ на пословни рачун Општине Петрово, број 562-005-00000029-66, отворен код НЛБ Развојне банке а.д. Бања Лука. Учесник лицитације који након закључења лицитације одустане од куповине непокретности или у остављеном року не исплати у цјелости купопродајну цијену губи право на поврат положене кауције.

5. Начин и услови плаћања куповне цијене:
Учесник лицитације који се изабере као најбољи понуђач, обавезан је уплатити остатак
дуга од продајне цијене у року од 15 дана од дана закључивања уговора о купопродаји.
Трошкове израде нотарске исправе сноси купац.

6. Предаја непокретности у посјед:
Предаја непокретности у посјед купцу извршиће се записнички у року од 5 дана од дана
исплате продајне цијене.
Купац земљишта, као будући инвеститор дужан је да:
а) у року од годину дана од закључивања уговора о куповини некретнине прибави одобрење за
грађење,
б) у року од двије године од закључивања уговора о куповини некретнине изгради објекат
завршно са кровопокривачким радовима,
в) у року од три године од закључивања уговора о куповини некретнине прибави употребну
дозволу за изграђени објекат.
Ако купац не изврши радњу из тачке 6. став 2.под тачке а) овог огласа, продавац ће раскинути
уговор о купопродаји и купцу извршити поврат средстава која је исплатио продавцу за купљену
непокретност.
Ако купац не изврши радњу из тачке 6. став 2.под тачке б) и в) овог огласа, продавац може
једнострано раскинути уговор о купопродаји и купцу извршити поврат средстава која је
исплатио продавцу за купљену непокретност, увећану за вриједност изведених
радова. Вриједност изведених радова утврђује овлаштени вјештак грађевинске струке.
Купац нема право прометовања и оптерећења непокретности до завршетка радова на изградњи
објекта завршно са кровопокривачким радовима.

7. Дан и мјесто одржавања лицитације:
Лицитација ће бити одржана дана 24.октобра 2019. године у 11,00 часова у згради општине Петрово.

8. Вријеме и начин разгледања непокретности и увид у документацију о непокретности:
Сваки радни дан од 07,00 до 15,00 часова у присуству службеника Општинске управе општине Петрово.Увид у документацију се може вршити сваки радни дан од 07,00 до 15,00 часова у Одјељењу за просторно уређење и стамбено комуналне послове општине Петрово.

9. Орган који проводи поступак лицитације:
Комисија за провођење јавног надметања-лицитације за продају непокретности.

10. Начин провођења поступка лицитације:
Лицитација се проводи у складу са Правилником о поступку јавног конкурса за располагање непокретностима у својини Републике Српске и јединица локалне самоуправе („Службени гласник Републике Српске“, број 20/12).

11. Пријаве за лицитацију достављају се на адресу:
Општина Петрово, Комисија за провођење јавног надметања-лицитације, Озренских одреда број 25. 74317 Петрово.

Број 02-014-2-237/19 НАЧЕЛНИК ОПШТИНЕ

Дана,07.10.2019.године Озрен Петковић, дипл.инж.пољ.

ОДРЖАНА СЈЕДНИЦА ШТАБА ЗА ВАНРЕДНЕ СИТУАЦИЈЕ

У Петрову је данас одржана сједница општинског Штаба за ванредне ситуације на којој је разматрано упозорење Републичке управе Цивилне заштите на обилне падавине у дане 12, 13, и 14. мај ове године.

Донесени су закључци према којима су сви чланови Штаба обавезни да у наредном периоду буду у приправности, а виши стручни сарадници за инфраструктуру и заштиту и спашавање, као и представнци ЈКП “Вода”, у задатак су добили да изврше обилазак алтернативног путног правца Врла страна – Субашин поток, и предузму неопходне радње како би исти био оспособљен за одвијање саобраћаја.

Такође, у задатак поменутим службеницима Општинске управе дато је и да сагледају стање пропуста, мостова и ријечних корита и предузму неопходне радње за прочишћавање истих, како би могли пропустити повећан доток воде.

Одмах након састанка извршено је постављање врећа с пијеском на критичним тачкама око објеката зграде општине, Полицијске станице и Дома културе у Петрову, како би се спријечило продирање воде у унутрашњост објеката.

Начелник општине Озрен Петковић још једном је упутио позив суграђанима да и они лично предузму мјере и радње с циљем одбране имовине од евентуалних поплава.

“Ми се надамо да нећемо бити погођени поплавама или другим елементарним непогодама, али, обзиром на прогнозиране количине падавина у наредним данима, морамо се припремити и на најгоре, колико год је у нашој моћи. Из ранијег периода имамо одређене показатеље која су то подручја најкритичнија, знају то и наши суграђани чија су имања или домаћинства била поплављена, те посебно њих, али и све остале суграђане, још једном молим да ураде све што могу како би заштитили своју имовину и наравно животе”, истакао је Петковић, нагласивши да је већ јутрос ангажована механизација на прочишћавању пружних пропуста и канала.

“На жалост ми смо већ неколико пута осјетили силу природе, пред којом смо скоро па немоћни. Али надам се да ће након свих подузетих мјера, и онога што грађани предузму на самозаштити, уколико се и остваре најцрње прогноозе, последице бити далеко блаже него што је то било раније”, закључио је Петковић.

ЈАВНИ ПОЗИВ за суфинансирање пројеката по принципу „марка на марку“

На основу члана 74. Статута општине Петрово („Службени гласник општине Петрово“, број 8/17) и члана 4. Правилника о утврђивању критерија за додјелу буџетских средстава по принципу „марка на марку“ („Службени гласник општине Петрово“, број 4/18), Начелник општине Петрово расписује

ЈАВНИ ПОЗИВ
за суфинансирање пројеката по принципу „марка на марку“


I
Расписује се Јавни позив за суфинансирање пројеката асфалтирања јавних путева на подручју општине Петрово по принципу „марка на марку“(50% учешће општине- 50% учешће подносиоца).

II
Право на суфинансирање пројеката имају грађани и правна лица на подручју општине Петрово а пројекти се односе на асфалтирање јавних путева или пресвлачење постојећих асфалтних површина.

III
Подносиоци уз пријаву достављају:

– пројектно-техничку документацију (пројекат асфалтирања пута, односно предмјер и предрачун радова урађен од овлаштеног лица уколико се ради о радовима пресвлачења постојећих асфалтних површина),
– копију катастарског плана пута и
– потписану изјаву да ће до покретања поступка за избор извођача радова обезбиједити припадајући дио средстава за реализацију пројекта.

IV
Поступак по Јавном позиву проводи Комисија коју именује начелник општине. Комисија проводи поступак у року од пет дана од дана затварања Јавног позива. На основу записника Комисије начелник општине предлаже Скупштини општине Одлуку о додјели средстава на име суфинансирања асфалтирања путева по принципу „марка на марку“.

V
Пријаве са потребном докумантацијом се достављају најкасније у року од 15 дана од дана објављивања позива. Крајњи рок за достављање пријава је 10.05.2019.године.
Пријаве са потребном документацијом се достављају у Шалтер сали општине или на адресу: ОПШТИНА ПЕТРОВО, „Озренских одреда“ 25, 74317 Петрово, са назнаком „Не отварати за Јавни позив за кандидовање пројеката по принципу „Марка на марку“. Непотпуна и неблаговремена пријава се неће узимати у разматрање.

За све додатне информације у вези јавног позива може те се обратити у Одјељење за просторно уређење и стамбено-комуналне послове, канцеларија број 63 или на телефон број 053/262-705.

Број: 02-014-2-98/19
Дана, 22.04.2019. године

НАЧЕЛНИК ОПШТИНЕ Озрен Петковић, дипл.инж.пољ.

ЈАВНИ КОНКУРС

РЕПУБЛИКА СРПСКA
НАЧЕЛНИК
ОПШТИНСКА УПРАВА
ОДЈЕЉЕЊЕ ЗА ПРОСТОРНО УРЕЂЕЊЕ И
СТАМБЕНМО КОМУНАЛНЕ ПОСЛОВЕ
ПЕТРОВО

Број: 05/1-36-1-44/19
Датум, 20.03.2019.године

На основу члана 142.став 7. Закона о уређењу простора и грађењу („Службени гласник Републике Српске“ број 40/13, 106/15 и 3/16) и члана 7. тачка 3. Правилника о вршењу техничког прегледа објекта и осматрању тла и објеката у току њихове употребе („Службени гласник Републике Српске“, број 100/13), Одјељење за просторно уређење и стамбено комуналне послове Општинске управе општине Петрово, р а с п и с у ј е

Ј А В Н И К О Н К У Р С
ЗА ФОРМИРАЊЕ ЛИСТЕ ПРАВНИХ И ЛИСТЕ ФИЗИЧКИХ ЛИЦА
КАО ПОЈЕДИНАЧНИХ ЧЛАНОВА КОМИСИЈЕ
ЗА ПОСЛОВЕ ТЕХНИЧКОГ ПРЕГЛЕДА ОБЈЕКАТА


I. Расписује јавни конкурс за формирање листе правних лица којима се могу повјерити послови техничког прегледа објеката и листе физичких лица као појединачних чланова комисије, када комисију формира Одјељење.

II. Задатак комисије за технички преглед је да:
-провјерава потпуност техничке и друге документације за изградњу објекта;
-врши контролу усаглашености изведених радова са грађевинском дозволом и техничком документацијом на основу које је објекат изграђен, као и са техничким прописима и стандардима који се односе на поједине врсте радова, материјала, инсталација, опреме, уређаја и постројења.

III. На јавни конкурс могу се јавити физичка лица архитектонске, грађевинске, технолошке, геодетске, саобраћајне, електро и машинске струке која посједују лиценцу за израду/ за ревизију техничке документације, или лиценцу за грађење те врсте објеката; као и правна лица са лиценцом за израду или ревизију техничке документације или за грађење.

IV. Потребна документа:
Уз пријаву у којој треба навести тачну адресу/сједиште, број телефона, назив пословне банке и трансакционог рачуна, треба приложити сљедећу документацију:
1. За физичка лица
-овјерена фотокопија личне карте,
-овјерена фотокопија дипломе,
-овјерену фотокопију лиценце/рјешења о овлашћењу за израду/ревизију техничке документације или за извођење радова који су предмет техничког прегледа, издато од стране Министарства за просторно уређење, грађевинарство и екологију Републике Српске

2. За правна лица
-овјерену фотокопију рјешења о регистрацији правног лица
-овјерену фотокопију лиценце/рјешења о овлашћењу за израду/ревизију техничке документације или за извођење радова који су предмет техничког прегледа, издато од стране Министарства за просторно уређење, грађевинарство и екологију Републике Српске,

V.На основу проведеног поступка јавног конкурса, биће формирана Листа стручних правних и физичких лица за послове техничког прегледа објеката на период од двије године у складу са Законом о уређењу простора и грађењу. Са утврђене Листе стручних лица вршиће се именовање чланова Комисије за технички преглед објеката за сваки објекат појединачно. Достављена документација уз пријаву остаје у интерној евиденцији органа и не враћа се подносиоцу.

VI. Рок за подношење пријава је 30 (тридесет) дана од дана објављивања јавног конкурса у средствима јавног информисања (дневном листу, интернет страници општине Петрово и на огласној табли општине Петрово)

VII. Пријаве са потребним документима подносе се у затвореној коверти са назнаком:
„ЗА ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ФОРИМРАЊЕ ЛИСТЕ ПРАВНИХ ЛИЦА И
ЛИСТЕ ФИЗИЧКИХ ЛИЦА КАО ПОЈЕДИНАЧНИХ ЧЛАНОВА КОМИСИЈЕ
ЗА ПОСЛОВЕ ТЕХНИЧКОГ ПРЕГЛЕДА ОБЈЕКАТА“
-не отварај-
путем поште на адресу: Општина Петрово, Одјељење за просторно уређење и стамбено-комуналне послове,
Улица Озренских одреда бр.25, 74317 Петрово
или непосредно у шалтер-салу општине Петрово.

НАЧЕЛНИК ОДЈЕЉЕЊА Мира Катанић, дипл.правник

Доставити:
1. Дневном листу
2. Огласна табла општине Петрово
3. Интернет страница општине Петрово
4. Одјељење за просторно уређ. и ст.ком.послове
5. Одјељење за привреду и финансије
6. Архива