Јавни огласи и обавјештенја

И Н Т Е Р Н И К О Н К У Р С

На основу члана 59. Закона о локалној самоуправи („Службени гласник  Републике Срспке“, број 97/16,36/19 и 61/21), а у вези са члана 70. и 78. Закона о службеницима и намјештеницима у органима јединица локалне самоуправе („Службени гласник Републике Српске“, број 97/16), члана 7.став 2. Правилника о јединственим процедурама за попуњавање упражњених радних мјеста у градској, односно општинској управи („Службени гласник Републике Српске“, број 42/17) и члана 87.став 3. Статута општине Петрово („Службени гласник општине Петрово“, број 8/17), Начелник општине Петрово расписује

И Н Т Е Р Н И   К О Н К У Р С за попуну упражњеног радног мјеста

На овај Конкурс могу се пријавити само запослени на неодређено радно вријеме  у Општинској управи општине Петрово.

I Орган у коме се радно мјесто попуњава: Општина Петрово, Општинска управа општине Петрово, Одјељење за привреду и финансије

II Радно мјесто које се попуњава: Стручни сарадник за готовинска и безготовинска плаћања у трезорском пословању…………1 извршилац

III Опис послова:

  • врши све методе плаћања, формира, модифицира и реализује серије плаћања за потрошачке јединице административне службе и буџетске кориснике,
  • припрема податке за готовинско плаћање у систему трезорског пословања,
  • врши претраживање и састављање извјештаја из свог домена АП овлаштења трезорског пословања,
  • води благајну трезора,
  • води помоћну благајну општинске управе,
  • води све потребне статистичке евиденције за надлежни статистички орган,
  • припрема и врши обрачун плата и свих других исплата везаних за примања радника,
  • води регистар плата,
  • припрема и врши обрачун исплата физичким лицима по основу уговора и води евиденције о тим исплатама,
  • прати реализацију плаћања и одлаже документацију одвојено по потрошачким јединицама,
  • припрема документацију везану за рефундацију по закону,
  • ради пријаве за пореску управу,
  • прима захтјеве од буџетских корисника за подизање готовине,
  • комплетира благајничку документацију,
  • саставља дневне извјештаје о извршеним плаћањима,
  • води помоћну евиденцију свих пројеката који се финансирају из буџета општине Петрово као и из других извора финансирања,
  • одговоран је за законито, благовремено и економично извршење повјерених послова,
  • обавља и друге послове и задатке по налогу начелника одјељења.

IV Општи услови:

1. да су држављани Републике Српске, односно БиХ,

2. да су старији од 18 година,

3. да имају општу здравствену способност,

4. да нису осуђивани за кривично дјело на безусловну казну затвора од најмање шест мјесеци или за кривично дјело које га чини неподобним за обављање послова у општинској управи јединице локалне самоуправе,

5. да нису отпуштени из државне службе на било којем нивоу власти БиХ или Републици Српској као резултат дисциплинске мјере у периоду од три године прије објављивања упражњене позиције,

6.да се на њих не односи члан IX 1. Устава Босне и Херцеговине

7. да нису у сукобу интереса, односно да не обављају дужност која је неспојива са дужношћу службеника у општинској управи, у скаладу са чланом 44. и 45. Закона о службеницима и намјештеницима у органима јединица локалне самоуправе („Службени гласник Републике Српске“, број 97/16)

V Посебни услови: Завршена средња школа у четверогодишњем трајању, економска, управна или гимназија,  најмање годину дана  радног искуства у траженом степену образовања, положен стручни испит за рад у општинској управи, познавање рада на рачунару.

VI Потребна документа: Пријава на Интерни конкурс подноси се на прописаном обрасцу ( Образац број 2) који се може преузети на инфо-пулту општине Петрово.

Уз пријаву на конкурс кандидати су дужни приложити доказе о испуњавању општих и посебних услова:

1.увјерење о држављанству,

2.диплому о стеченом звању,

3.увјерење о положеном стручном испиту за рад у општинској управи,

4.потврду о радном искуству,

5.доказ о познавању рада на рачунару,

6.потписане  изјаве о испуњавању услова из подтачки 4,5, и 6 тачке IV. конкурса и осталих услова из интерног огласа.

VII Рок за подношење пријава: Рок за подношење пријава је 8 дана од дана објављивања, односно до 15.10.2025. године.

Особа задужена за давање додатних објашњења о Интерном конкурсу је Вања Трипуновић контакт телефон број: 053/262-704.

Неблаговремене и непотпуне пријаве се неће разматрати.

Са свим кандидатима који буду ушли у ужи избор Комисија за избор кандидата по конкурсу ће обавити разговор-интервју, о чему ће кандидати бити благовремено обавијештени.

Пријаве се могу доставити лично или путем поште, на адресу Општина Петрово, Комисија за спровођење Интерног конкурса ,74317 Петрово, Ул. Озренских одреда 25. ,  са назнаком-„Пријава на Интерни конкурс“.

VIII Објављивање: Интерни конкурс ће бити објављен на огласној плочи и на интернет стараници општине Петрово 07.10.2025. године.

Број: 02-120- 29/25

Дана: 06.10.2025. године

НАЧЕЛНИК ОПШТИНЕ Озрен Петковић, допл.инж.пољопривреде

*******************************************************************

На основу члана 59. Закона о локалној самоуправи („Службени гласник  Републике Срспке“, број 97/16,36/19 и 61/21), а у вези са чланом 72. Закона о службеницима и намјештеницима у органима јединица локалне самоуправе („Службени гласник Републике Српске“, број 97/16), члана 20. Правилника о јединственим процедурама за попуњавање упражњених радних мјеста у градској, односно општинској управи („Службени гласник Републике Српске“, број 42/17) и члана 74. и 87.став 3. Статута општине Петрово („Службени гласник општине Петрово“, број 8/17), Начелник општине Петрово доноси

Р Ј Е Ш Е Њ Е o именовању Комисије за спровођење Интерног конкурса

I Именује се Комисија за спровођење Интерног конкурса за попуну упражњеног радног мјеста Стручни сарадник за готовинска и безготовинска плаћања у трезорском пословању у Општинској управи општине Петрово у саставу:

  1. Вања Трипуновић-предсједник,
  2. Мира Катанић-члан,
  3. Мирјана Арсенић-члан.

II Комисија из тачке I. овог рјешења, у складу са законом, извршиће контролу благовремености и потпуности свих пријава и сачинити списак кандидата који испуњавају услове тражене конкурсом.

Комисија ће након, у складу са законом, спроведеног изборног поступка сачинити листу за избор кандидата по редоследу кандидата почевши од најбољег и исту доставити начелнику општине на даље поступање.                                                                             

III Поступак из тачке II. Овог рјешења Комисија ће спровести у року од 15 дана од дана истека рока пријављивања на Интерни конкурс.                                                                                  

IV Рјешење ступа на снагу наредног дана од дана доношења, а биће објављено на огласној табли и интернет страници општине Петрово и „Службеном гласнику  општине Петрово“.

Број: 02-014-4-64/25

Дана: 02.10.2025. године

НАЧЕЛНИК ОПШТИНЕ Озрен Петковић, допл.инж.пољопривреде

Ј А В Н И О Г Л А С О продаји непокретности путем усменог јавног надметања- лицитације

На основу члана 59. Закона о локалној самоуправи (”Службени гласник Републике Српске” број 97/16,36/19 и 61/21), члана 348. Закона о стварним правима („Службени гласник Републике Српске“, број 124/08, 3/09, 58/09, 95/11,60/15 и 107/19), члана 4. и 9. Правилника о поступку јавног конкурса за располагање непокретностима у својини Републике Српске и јединица локалне самоуправе („Службени гласник Републике Српске“, број 20/12) и Одлуке о продаји непокретности у Туристичкој зони „Калуђерица“  број 01-022-64/25 од  30.09.2025.године,  Начелник општине Петрово расписује

Ј А В Н И   О Г Л А С

О продаји  непокретности путем усменог јавног надметања- лицитације

1. Подаци о продавцу:

Општина Петрово, улица „Озренских одреда“ број 25. Петрово

2. Предмет продаје:

Продаје се непокретност -неизграђено грађевинског земљишта у обухвату Регулационог плана Туристичка зона „Калуђерица“  у Мјесној заједници Калуђерица , катастарска честица број 1574/60 Градишник, пашњак 3. класе, површине 840m2 уписана у Лист непокретности број 1 к.о. Порјечина, власништво општине Петрово 1/1, по почетној продајној цијени 15.540,00КМ,

3. Право учешћа на лицитацији

Право учешћа на лицитацији имају сва правна и физичка лица која по закону могу стећи право својине на непокретностима и уплате кауцију.Физичка лица која учествују у јавном надметању (лицитацији) потребно је да Комисији доставе на увид један од идентификационих докумената (лична карта, пасош), овјерену пуномоћ уколико учесник лицитације има пуномоћника и копију  текућег рачуна. Правна лица која учествују у јавном надметању потребно је да Комисији на увид доставе доказ о упису у судски регистар правног лица, као и овлаштење лица које их заступа.

4. Начин полагања кауције:

За учешће у поступку лицитације за куповину непокретности из тачке 2. огласа учесници у поступку су дужни положити на име кауције износ од 1.540,00 КМ

Кауција се уплаћује на пословни рачун  Општине Петрово, број  572-526-00000026-04 отворен код МФ банке ад Бањa Лука. Учесник лицитације који након закључења лицитације одустане од куповине непокретности или у остављеном року не исплати у цјелости купопродајну  цијену губи право на поврат положене кауције.

5. Начин и услови плаћања куповне цијене:

Учесник лицитације који се изабере као најбољи понуђач, обавезан је уплатити остатак

дуга од продајне цијене у року од 15 дана од дана закључивања уговора о купопродаји.

Трошкове израде нотарске исправе сноси купац.

6. Предаја непокретности у посјед:

 Предаја непокретности у посјед купцу извршиће се у року од 5 дана од дана 

исплате продајне цијене.

7. Дан и мјесто одржавања лицитације:

Лицитација ће бити одржана дана  21.октобра  2025. године у 11,00 часова у згради општине  Петрово.

8. Вријеме и начин разгледања непокретности и увид у документацију о непокретности: Сваки радни дан од 07,00 до 15,00 часова у присуству службеника Општинске управе  општине Петрово.Увид у документацију се може вршити сваки радни дан од 07,00 до 15,00 часова у  Одјељењу за просторно уређење и стамбено комуналне послове општине Петрово.

9. Орган који проводи поступак лицитације:

 Комисија за провођење јавног надметања-лицитације за продају непокретности.

10. Начин провођења поступка лицитације:

Лицитација се проводи у складу са Правилником  о поступку јавног конкурса за  располагање непокретностима у својини Републике Српске и јединица локалне  самоуправе („Службени гласник Републике Српске“, број 20/12).

11. Пријаве за лицитацију достављају се до почетка одржавања лицитације на адресу:

 Општина Петрово, Комисија за провођење јавног надметања-лицитације, Озренских одреда  број 25. 74317 Петрово.

Број 02-014-2-151/25                                                          НАЧЕЛНИК ОПШТИНЕ Дана, 01.10.2025.године                                                     Озрен Петковић, дипл.инж.пољ.

O Б А В Ј Е Ш Т Е Њ Е о одржавању јавне расправе

Обавјештавају се заинтересовани грађани свих мјесних заједница са подручја општине Петрово, буџетски корисници и институције да ће се јавна расправа везана за Процјену угрожености од елементарне непогоде и друге несреће(2025-2035) са приједлогом мјера и активности одржати дана 18.09.2025. године у 13 часова у ресторану општине (Цедам) у Петрову.

Молимо Вас да присуствујете јавној расправи како би сте изнијели своје приједлоге и сугестије.

 

Број: 02-014-2- 147/25

Датум: 11.09.2025. године

                                                                      

НАЧЕЛНИК ОПШТИНЕ                                                                  

Озрен Петковић,дипл.инж.пољ.

ИНТЕРНИ КОНКУРС ЗА ПОПУНУ УПРАЖЊЕНИХ РАДНИХ МЈЕСТА

Број: 02-120- 20/25

Дана: 11.09.2025. године.    

На основу члана 59. Закона о локалној самоуправи („Службени гласник  Републике Срспке“, број 97/16,36/19 и 61/21), а у вези са члана 70. и 78. Закона о службеницима и намјештеницима у органима јединица локалне самоуправе („Службени гласник Републике Српске“, број 97/16), члана 7.став 2. Правилника о јединственим процедурама за попуњавање упражњених радних мјеста у градској, односно општинској управи („Службени гласник Републике Српске“, број 42/17) и члана 87.став 3. Статута општине Петрово („Службени гласник општине Петрово“, број 8/17), Начелник општине Петрово расписује

И Н Т Е Р Н И   К О Н К У Р С за попуну упражњених радних мјеста

На овај Конкурс могу се пријавити само запослени на неодређено радно вријеме  у Општинској управи општине Петрово.

I Орган у коме се радно мјесто попуњава:

Општина Петрово, Општинска управа општине Петрово, Одјељење за привреду и финансије

II Радно мјесто које се попуњава:

  1. Самостални стручни сарадник за главну књигу трезора – 1 извршилац
  2. Стручни сарадник за унос фактура, унос добављача, унос наруџбеница и потраживања у трезорском пословању – 1 извршилац

На овај Конкурс могу се пријавити само запослени на неодређено радно вријеме  у Општинској управи општине Петрово.

III Опис послова:

За радно мјесто под редним бројем 1.

  • унос налога и контролу скупа књига у трезорском пословању, главна књига буџета           
  • врши обраду података у главној књизи трезора,
  • врши ажурирање у књижењу по датуму, мјесецу и години,
  • врши креирање и унос обрасца 3 трезорског пословања,
  • врши контролу и унос података са трезорских образаца број 3 у главну књигу трезора општине, за потрошачке јединице, општинску оправу и буџетске кориснике,
  • врши консолидовање и усаглашавање књиговодствене евиденције трезора општине са евиденцијом буџетских корисника,
  • врши усаглашавање потраживања и обавеза и усклађивање жиро рачуна и благајне,
  • прави налоге исправки и усаглашавање са промјенама у контном плану,
  • врши претраживање, саставља извјештаје из домена свога АП овлаштења трезорског пословања,
  • по потреби ради према генералном овлаштењу за рад у трезорском пословању,
  • припрема и врши унос оперативног буџета и учествује у изради буџетских докумената,
  • књижи приходе трезора општине, врши поврат погрешних уплата јавних прихода, води евиденцију о сторнираним уплатама и извршеним повратима и прекњижавањима са рачуна јавних прихода,
  • прима фајлове у електронској форми о приливу јавних прихода из трезора РС,
  • врши претраживање у свим овлаштењима трезорског пословања,
  • књижи приходе и расходе издвојених рачуна који нису у трезорском систему,
  • свакодневно прати стање расположивих и намјенско трошење средстава по потрошачким јединицама,
  • пружа стручну подршку у вођењу књиговодства буџетских корисника,
  • одговоран је за законито, благовремено и економично извршење повјерених послова,
  • обавља и друге послове и задатке по налогу начелника одјељења.

За радно мјесто под редним бројем 2.

     -врши контролу и унос података из трезорског образца број 1, 2, 4  и 5 у систем трезора  општине за општинску управу и буџетске кориснике,

    -врши претраживање и састављање извјештаја из домена свог АП овлаштења трезорског пословања,

    – врши унос података о купцима и потраживања од купаца у систему трезорског пословања,

  -одговоран је за законито, благовремено и економично извршење повјерених послова,

-ради послове по наређењу начелника одјељења.

IV Општи услови:

1. да су држављани Републике Српске, односно БиХ,

2. да су старији од 18 година,

3. да имају општу здравствену способност,

4. да нису осуђивани за кривично дјело на безусловну казну затвора од најмање шест мјесеци или за кривично дјело које га чини неподобним за обављање послова у општинској управи јединице локалне самоуправе,

5. да нису отпуштени из државне службе на било којем нивоу власти БиХ или Републици Српској као резултат дисциплинске мјере у периоду од три године прије објављивања упражњене позиције,

6. да нису у сукобу интереса, односно да не обављају дужност која је неспојива са дужношћу службеника у општинској управи, у скаладу са чланом 44. и 45. Закона о службеницима и намјештеницима у органима јединица локалне самоуправ („Службени гласник Републике Српске“, број 97/16)

V Посебни услови

За радно мјесто под редним бројем 1.

Завршен четверогодишњи студиј економског смјера или први циклус студија са остварених најмање 240ECTS бодова или еквивалент, најмање три године радног искуства у траженом степену образовања, положен стручни испит за рад у општинској управи, познавање рада на рачунару.

За радно мјесто под редним бројем 2.

Завршена средња школа у четверогодишњем трајању, економска, управна или гимназија,  најмање годину дана  радног искуства у траженом степену образовања, положен стручни испит за рад у општинској управи, познавање рада на рачунару.

VI Потребна документа

Пријава на Интерни конкурс подноси се на прописаном обрасцу ( Образац број 2) који се може преузети на инфо-пулту општине Петрово.

Уз пријаву на конкурс кандидати су дужни приложити доказе о испуњавању општих и посебних услова:

1.увјерење о држављанству,

2.диплому о стеченом звању,

3.увјерење о положеном стручном испиту за рад у општинској управи,

4.потврду о радном искуству,

5.доказ о познавању рада на рачунару,

6.потписане  изјаве о испуњавању услова из подтачки 4,5, и 6 тачке IV. конкурса и осталих услова из интерног огласа.

VII Рок за подношење пријава

Рок за подношење пријава је 8 дана од дана објављивања, односно до 23.09.2025. године.

Особа задужена за давање додатних објашњења о Интерном конкурсу је Вања Трипуновић контакт телефон број: 053/262-704.

Неблаговремене и непотпуне пријаве се неће разматрати.

Са свим кандидатима који буду ушли у ужи избор Комисија за избор кандидата по конкурсу ће обавити разговор-интервју, о чему ће кандидати бити благовремено обавијештени.

Пријаве се могу доставити лично или путем поште, на адресу Општина Петрово, Комисија за спровођење Интерног конкурса ,74317 Петрово, Ул. Озренских одреда 25. ,  са назнаком-„Пријава на Интерни конкурс“.

VIII Објављивање

Интерни конкурс ће бити објављен на огласној плочи и на интернет стараници општине Петрово 15.09.2025. године.

НАЧЕЛНИК ОПШТИНЕ

Озрен Петковић дипл.инж.пољ.

_________________________________________________________________

На основу члана 59. Закона о локалној самоуправи („Службени гласник  Републике Срспке“, број 97/16,36/19 и 61/21), а у вези са чланом 72. Закона о службеницима и намјештеницима у органима јединица локалне самоуправе („Службени гласник Републике Српске“, број 97/16), члана 20. Правилника о јединственим процедурама за попуњавање упражњених радних мјеста у градској, односно општинској управи („Службени гласник Републике Српске“, број 42/17) и члана 74. и 87.став 3. Статута општине Петрово („Службени гласник општине Петрово“, број 8/17), Начелник општине Петрово доноси

Р Ј Е Ш Е Њ Е

О именовању Комисије за спровођење Интерног конкурса

I

Именује се Комисија за спровођење Интерног конкурса за попуну упражњених радних мјеста Самостални стручни сарадник за главну књигу трезора и Стручни сарадник за унос фактура, унос добављача, унос наруџбеница и потраживања у трезорском пословању у Општинској управи општине Петрово у саставу:

  1. Вања Трипуновић-предсједник,
  2. Мира Катанић-члан,
  3. Мирјана Арсенић-члан.

II

Комисија из тачке I. овог рјешења, у складу са законом, извршиће контролу благовремености и потпуности свих пријава и сачинити списак кандидата који испуњавају услове тражене конкурсом.

Комисија ће након, у складу са законом, спроведеног изборног поступка сачинити листу за избор кандидата по редоследу кандидата почевши од најбољег и исту доставити начелнику општине на даље поступање.

III

Поступак из тачке II. Овог рјешења Комисија ће спровести у року од 15 дана од дана истека рока пријављивања на Интерни конкурс.

IV

Рјешење ступа на снагу наредног дана од дана доношења, а биће објављено на огласној табли и интернет страници општине Петрово и „Службеном гласнику  општине Петрово“.

Начелик општине Петрово:

Озрен Петковић, дипл.инж.пољ

Конкурс за израду идејног рјешења пројекта централног споменика погинулим борцима из општине Петрово

Фотодокументација као прилог Конкурсу за израду идејног рјешења изградње централног споменика погинулим борцима из општине Петрово

ОБАВЈЕШТЕЊЕ О ПОДНОШЕЊУ ЗАХТЈЕВА ЗА ИЗДАВАЊЕ ЕКОЛОШКЕ ДОЗВОЛЕ ЗА ОБЈЕКАТ ФАРМЕ ЗА ТОВ ПИЛИЋА

Број: 03/3-31-2/25

Датум: 28.07.2025. година.

На основу члана 39. и 88. Закона о заштити животне средине („Службени гласник Републике Српске“ , број 71/12, 79/15 и 70/20) , члана 2. Правилника о постројењима која могу бити изграђена и пуштена  у рад само уколико имају еколошку дозволу („Службени гласник РС“, број 124/12), Одјељење за привреду и финансије, Општинске управе, општине Петрово, обавјештава заинтересовану јавност

О ПОДНОШЕЊУ ЗАХТЈЕВА ЗА ИЗДАВАЊЕ ЕКОЛОШКЕ ДОЗВОЛЕ ЗА ОБЈЕКАТ ФАРМЕ ЗА ТОВ ПИЛИЋА

Дана 25.07.2025. године Министартво за просторно уређење, грађевинарство и екологију Републике Српске обавијестило је Општину Петрово да је код горе наведеног органа запримљен затхјев одговорног лица Нешковић Славко из Карановца за издавање еколошке дозволе за објекат фарме за тов пилића, на земљишту означеном као к.ч. бр. 1341/3 К.О. Карановац, општина Петрово, капацитета 13.000 комада.

С обзиром да се ради о постројењу за које је у складу са чланом 2. Правилника о постројењима која могу бити изграђена и пуштена у рад само уколико имају еколошку дозволу („Службени гласник РС“,број 124/12) обавезно издавање еколошке дозволе те према члану 39. и 88. Закона о заштити животне средине („Службени гласник РС“, број 71/12, 79/15, 70/20), омогућавамо заинтерсованој јавности бесплатан увид у наведени захтјев и документацију.

Заинтересована јавност може извршити бесплатан увид у наведени захтјев за издавање еколошке дозволе и приложену документацију у просторијама Општинске управе, Општина Петрово, радним даном од 7,00 до 15,00 часова као и на интернет страници www.petrovo.ba, у року од 30 дана од дана објављивања  обавјештења о поднесеном захтјеву у једном од дневних листова у Републици Српској.

Примједбе и сугестије могу се доставити писменим путем, лично у просторијама Општине Петрово или поштом на адресу: Ознреских одреда бр. 25, 74317 Петрово као и путем е.маил адресе: privreda.finansije@gmail.com.

НАЧЕЛНИК ОДЈЕЉЕЊА 

Арсенић Мирјана, дипл. економиста 

        

Достављено:

1.   Огласна табла;

2.    Администратор система;

 3.    Архива.