Јавни огласи и обавјештенја

O Б А В Ј Е Ш Т Е Њ Е о одржавању јавне расправе

Обавјештавају се заинтересовани грађани свих мјесних заједница са подручја општине Петрово, буџетски корисници и институције да ће се јавна расправа везана за Процјену угрожености од елементарне непогоде и друге несреће(2025-2035) са приједлогом мјера и активности одржати дана 18.09.2025. године у 13 часова у ресторану општине (Цедам) у Петрову.

Молимо Вас да присуствујете јавној расправи како би сте изнијели своје приједлоге и сугестије.

 

Број: 02-014-2- 147/25

Датум: 11.09.2025. године

                                                                      

НАЧЕЛНИК ОПШТИНЕ                                                                  

Озрен Петковић,дипл.инж.пољ.

ИНТЕРНИ КОНКУРС ЗА ПОПУНУ УПРАЖЊЕНИХ РАДНИХ МЈЕСТА

Број: 02-120- 20/25

Дана: 11.09.2025. године.    

На основу члана 59. Закона о локалној самоуправи („Службени гласник  Републике Срспке“, број 97/16,36/19 и 61/21), а у вези са члана 70. и 78. Закона о службеницима и намјештеницима у органима јединица локалне самоуправе („Службени гласник Републике Српске“, број 97/16), члана 7.став 2. Правилника о јединственим процедурама за попуњавање упражњених радних мјеста у градској, односно општинској управи („Службени гласник Републике Српске“, број 42/17) и члана 87.став 3. Статута општине Петрово („Службени гласник општине Петрово“, број 8/17), Начелник општине Петрово расписује

И Н Т Е Р Н И   К О Н К У Р С за попуну упражњених радних мјеста

На овај Конкурс могу се пријавити само запослени на неодређено радно вријеме  у Општинској управи општине Петрово.

I Орган у коме се радно мјесто попуњава:

Општина Петрово, Општинска управа општине Петрово, Одјељење за привреду и финансије

II Радно мјесто које се попуњава:

  1. Самостални стручни сарадник за главну књигу трезора – 1 извршилац
  2. Стручни сарадник за унос фактура, унос добављача, унос наруџбеница и потраживања у трезорском пословању – 1 извршилац

На овај Конкурс могу се пријавити само запослени на неодређено радно вријеме  у Општинској управи општине Петрово.

III Опис послова:

За радно мјесто под редним бројем 1.

  • унос налога и контролу скупа књига у трезорском пословању, главна књига буџета           
  • врши обраду података у главној књизи трезора,
  • врши ажурирање у књижењу по датуму, мјесецу и години,
  • врши креирање и унос обрасца 3 трезорског пословања,
  • врши контролу и унос података са трезорских образаца број 3 у главну књигу трезора општине, за потрошачке јединице, општинску оправу и буџетске кориснике,
  • врши консолидовање и усаглашавање књиговодствене евиденције трезора општине са евиденцијом буџетских корисника,
  • врши усаглашавање потраживања и обавеза и усклађивање жиро рачуна и благајне,
  • прави налоге исправки и усаглашавање са промјенама у контном плану,
  • врши претраживање, саставља извјештаје из домена свога АП овлаштења трезорског пословања,
  • по потреби ради према генералном овлаштењу за рад у трезорском пословању,
  • припрема и врши унос оперативног буџета и учествује у изради буџетских докумената,
  • књижи приходе трезора општине, врши поврат погрешних уплата јавних прихода, води евиденцију о сторнираним уплатама и извршеним повратима и прекњижавањима са рачуна јавних прихода,
  • прима фајлове у електронској форми о приливу јавних прихода из трезора РС,
  • врши претраживање у свим овлаштењима трезорског пословања,
  • књижи приходе и расходе издвојених рачуна који нису у трезорском систему,
  • свакодневно прати стање расположивих и намјенско трошење средстава по потрошачким јединицама,
  • пружа стручну подршку у вођењу књиговодства буџетских корисника,
  • одговоран је за законито, благовремено и економично извршење повјерених послова,
  • обавља и друге послове и задатке по налогу начелника одјељења.

За радно мјесто под редним бројем 2.

     -врши контролу и унос података из трезорског образца број 1, 2, 4  и 5 у систем трезора  општине за општинску управу и буџетске кориснике,

    -врши претраживање и састављање извјештаја из домена свог АП овлаштења трезорског пословања,

    – врши унос података о купцима и потраживања од купаца у систему трезорског пословања,

  -одговоран је за законито, благовремено и економично извршење повјерених послова,

-ради послове по наређењу начелника одјељења.

IV Општи услови:

1. да су држављани Републике Српске, односно БиХ,

2. да су старији од 18 година,

3. да имају општу здравствену способност,

4. да нису осуђивани за кривично дјело на безусловну казну затвора од најмање шест мјесеци или за кривично дјело које га чини неподобним за обављање послова у општинској управи јединице локалне самоуправе,

5. да нису отпуштени из државне службе на било којем нивоу власти БиХ или Републици Српској као резултат дисциплинске мјере у периоду од три године прије објављивања упражњене позиције,

6. да нису у сукобу интереса, односно да не обављају дужност која је неспојива са дужношћу службеника у општинској управи, у скаладу са чланом 44. и 45. Закона о службеницима и намјештеницима у органима јединица локалне самоуправ („Службени гласник Републике Српске“, број 97/16)

V Посебни услови

За радно мјесто под редним бројем 1.

Завршен четверогодишњи студиј економског смјера или први циклус студија са остварених најмање 240ECTS бодова или еквивалент, најмање три године радног искуства у траженом степену образовања, положен стручни испит за рад у општинској управи, познавање рада на рачунару.

За радно мјесто под редним бројем 2.

Завршена средња школа у четверогодишњем трајању, економска, управна или гимназија,  најмање годину дана  радног искуства у траженом степену образовања, положен стручни испит за рад у општинској управи, познавање рада на рачунару.

VI Потребна документа

Пријава на Интерни конкурс подноси се на прописаном обрасцу ( Образац број 2) који се може преузети на инфо-пулту општине Петрово.

Уз пријаву на конкурс кандидати су дужни приложити доказе о испуњавању општих и посебних услова:

1.увјерење о држављанству,

2.диплому о стеченом звању,

3.увјерење о положеном стручном испиту за рад у општинској управи,

4.потврду о радном искуству,

5.доказ о познавању рада на рачунару,

6.потписане  изјаве о испуњавању услова из подтачки 4,5, и 6 тачке IV. конкурса и осталих услова из интерног огласа.

VII Рок за подношење пријава

Рок за подношење пријава је 8 дана од дана објављивања, односно до 23.09.2025. године.

Особа задужена за давање додатних објашњења о Интерном конкурсу је Вања Трипуновић контакт телефон број: 053/262-704.

Неблаговремене и непотпуне пријаве се неће разматрати.

Са свим кандидатима који буду ушли у ужи избор Комисија за избор кандидата по конкурсу ће обавити разговор-интервју, о чему ће кандидати бити благовремено обавијештени.

Пријаве се могу доставити лично или путем поште, на адресу Општина Петрово, Комисија за спровођење Интерног конкурса ,74317 Петрово, Ул. Озренских одреда 25. ,  са назнаком-„Пријава на Интерни конкурс“.

VIII Објављивање

Интерни конкурс ће бити објављен на огласној плочи и на интернет стараници општине Петрово 15.09.2025. године.

НАЧЕЛНИК ОПШТИНЕ

Озрен Петковић дипл.инж.пољ.

_________________________________________________________________

На основу члана 59. Закона о локалној самоуправи („Службени гласник  Републике Срспке“, број 97/16,36/19 и 61/21), а у вези са чланом 72. Закона о службеницима и намјештеницима у органима јединица локалне самоуправе („Службени гласник Републике Српске“, број 97/16), члана 20. Правилника о јединственим процедурама за попуњавање упражњених радних мјеста у градској, односно општинској управи („Службени гласник Републике Српске“, број 42/17) и члана 74. и 87.став 3. Статута општине Петрово („Службени гласник општине Петрово“, број 8/17), Начелник општине Петрово доноси

Р Ј Е Ш Е Њ Е

О именовању Комисије за спровођење Интерног конкурса

I

Именује се Комисија за спровођење Интерног конкурса за попуну упражњених радних мјеста Самостални стручни сарадник за главну књигу трезора и Стручни сарадник за унос фактура, унос добављача, унос наруџбеница и потраживања у трезорском пословању у Општинској управи општине Петрово у саставу:

  1. Вања Трипуновић-предсједник,
  2. Мира Катанић-члан,
  3. Мирјана Арсенић-члан.

II

Комисија из тачке I. овог рјешења, у складу са законом, извршиће контролу благовремености и потпуности свих пријава и сачинити списак кандидата који испуњавају услове тражене конкурсом.

Комисија ће након, у складу са законом, спроведеног изборног поступка сачинити листу за избор кандидата по редоследу кандидата почевши од најбољег и исту доставити начелнику општине на даље поступање.

III

Поступак из тачке II. Овог рјешења Комисија ће спровести у року од 15 дана од дана истека рока пријављивања на Интерни конкурс.

IV

Рјешење ступа на снагу наредног дана од дана доношења, а биће објављено на огласној табли и интернет страници општине Петрово и „Службеном гласнику  општине Петрово“.

Начелик општине Петрово:

Озрен Петковић, дипл.инж.пољ

Конкурс за израду идејног рјешења пројекта централног споменика погинулим борцима из општине Петрово

Фотодокументација као прилог Конкурсу за израду идејног рјешења изградње централног споменика погинулим борцима из општине Петрово

ОБАВЈЕШТЕЊЕ О ПОДНОШЕЊУ ЗАХТЈЕВА ЗА ИЗДАВАЊЕ ЕКОЛОШКЕ ДОЗВОЛЕ ЗА ОБЈЕКАТ ФАРМЕ ЗА ТОВ ПИЛИЋА

Број: 03/3-31-2/25

Датум: 28.07.2025. година.

На основу члана 39. и 88. Закона о заштити животне средине („Службени гласник Републике Српске“ , број 71/12, 79/15 и 70/20) , члана 2. Правилника о постројењима која могу бити изграђена и пуштена  у рад само уколико имају еколошку дозволу („Службени гласник РС“, број 124/12), Одјељење за привреду и финансије, Општинске управе, општине Петрово, обавјештава заинтересовану јавност

О ПОДНОШЕЊУ ЗАХТЈЕВА ЗА ИЗДАВАЊЕ ЕКОЛОШКЕ ДОЗВОЛЕ ЗА ОБЈЕКАТ ФАРМЕ ЗА ТОВ ПИЛИЋА

Дана 25.07.2025. године Министартво за просторно уређење, грађевинарство и екологију Републике Српске обавијестило је Општину Петрово да је код горе наведеног органа запримљен затхјев одговорног лица Нешковић Славко из Карановца за издавање еколошке дозволе за објекат фарме за тов пилића, на земљишту означеном као к.ч. бр. 1341/3 К.О. Карановац, општина Петрово, капацитета 13.000 комада.

С обзиром да се ради о постројењу за које је у складу са чланом 2. Правилника о постројењима која могу бити изграђена и пуштена у рад само уколико имају еколошку дозволу („Службени гласник РС“,број 124/12) обавезно издавање еколошке дозволе те према члану 39. и 88. Закона о заштити животне средине („Службени гласник РС“, број 71/12, 79/15, 70/20), омогућавамо заинтерсованој јавности бесплатан увид у наведени захтјев и документацију.

Заинтересована јавност може извршити бесплатан увид у наведени захтјев за издавање еколошке дозволе и приложену документацију у просторијама Општинске управе, Општина Петрово, радним даном од 7,00 до 15,00 часова као и на интернет страници www.petrovo.ba, у року од 30 дана од дана објављивања  обавјештења о поднесеном захтјеву у једном од дневних листова у Републици Српској.

Примједбе и сугестије могу се доставити писменим путем, лично у просторијама Општине Петрово или поштом на адресу: Ознреских одреда бр. 25, 74317 Петрово као и путем е.маил адресе: privreda.finansije@gmail.com.

НАЧЕЛНИК ОДЈЕЉЕЊА 

Арсенић Мирјана, дипл. економиста 

        

Достављено:

1.   Огласна табла;

2.    Администратор система;

 3.    Архива.

                                                                                

КОНКУРС ЗА СТИПЕНДИРАЊЕ РЕДОВНИХ СТУДЕНАТА У 2025. ГОДИНИ

На основу члана 59 .Закона о локалној самоуправи („Службени гласник Републике Српске“, број:97/16,36/19 и 61/21), члана 74. Статута општине Петрово („Службени гласник општине Петрово“, број: 8/17) и члана 5. Одлуке о стипендирању редовних студената у 2025. години  („Службени гласник општине Петрово“, број: 2/25)  Начелник општине Петрово расписује

КОНКУРС ЗА СТИПЕНДИРАЊЕ РЕДОВНИХ СТУДЕНАТА У 2025. ГОДИНИ

I – ОПИС  СТИПЕНДИЈА  И ЗАНИМАЊА

Општина Петрово расписује конкурс за додјелу студентских стипендија у 2025. години за 9 (девет) нових редовних студената првог циклуса студија које ће се исплаћивати у  десет (10) једнаких мјесечних рата у износу од 100,00 КМ.

Четири (4) стипендије ће се додијелити за следеће врсте занимања и годинe студија:

  1. Филозофски факултет, учитељски студиј, прва година, 1 (један) студент,
  2. Архитектонско-грађевински факултет, смјер: архитектура, прва година, 1 (један) студент,
  3. Архитектонско-грађевински факултет, смјер: геодезија, друга година, 1 (један) студент,
  4. Музичка академија, одсјек клавир, прва година, 1 (један) студент.

Пет (5) стипендија биће додијељено  без обзира на врсту занимања и годину студија.

II- ПРАВО НА СТИПЕНДИЈУ И КРИТЕРИЈУМИ ЗА ДОДЈЕЛУ

За додјелу стипендија могу конкурисати студенти који испуњавају следеће услове:

      а) да су држављани Републике Српске и Босне и Херцеговине,

      б) да први пут уписују одређену годину студија,

      в) да имају пребивалиште на територији општине Петрово,

      г) да не примају стипендију из других јавних извора стипендирања

        Критеријуми за утврђивање ранг листе и додјелу стипендија су:

      – остварени просјек оцјена на претходној студијској години односно школској години,

      – уписана година студија,

      – дефицитарна занимања,

      – социјални статус и број чланова домаћинстава и

      – признања остварена на такмичењима и друга остварена признања.

Бодовање и рангирање пријава ће се вршиту у складу са Правилником о додјели студентских стипендија („Службени гласник општине Петрово“, број: 15/08,1/15 и 2/25).

III- ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТА

Уз пријаву на конкурс , која се може преузети на инфопулту општине  и интернет страници општине Петрово, потребно је доставити сљедећа документа:

  1.Увјерење о пребивалишту-CIPS,

  2. Увјерење о држављанству,

  3. Увјерење о упису године студија,

  4. Увјерење о просјеку оцјена на факултету,

  5. Диплому и свједочанства о завршеној средњој школи ( студенти 1. године ),

  6. Овјерену изјаву да није корисник стипендије из других јавних извора стипендирања,

  7. Овјерену изјаву о заједнилком домаћинству- Кућна листа,

  8. Потврду да се незапослени члан домаћинства налази на евиденцији Завода за запошљавање,

  9. Потврду о примањима чланова домаћинства за последња три мјесеца,

 10.Потврду о статусу породице погинулог борца ВРС,

11. Потврду о признавању статуса дјетета РВИ,

12. Потврду да је породица у статусу социјалних потреба,

13. Доказе о оствареним наградама и признањима.

Сва документа морају бити у оригиналу или овјерене копије.

IV- РОК ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПРИЈАВА И ОБЈАВЉИВАЊЕ

Рок за подношење пријава на конкурс је 15 дана од дана објављивања на огласној табли Општинске управе и на интернет страници општине Петрово.

Непотпуне и неблаговремене пријаве неће се узимати у разматрање.

Службеник за давање додатних објашњења је Вања Трипуновић,телефон 053/262-704.

Пријаве се могу доставити лично или путем поште у затвореној коверти, на адресу општина Петрово 74317 Петрово са назнаком: „Комисија за провођење поступка додјеле стипендија“.

Конкурс ће бити објављен на огласној табли Општинске управе и на интернет страници општине Петрово.

Број: 02 -67-2/25                                                               

Дана: 17.03.2025. године                                         

НАЧЕЛНИК ОПШТИНЕ Озрен Петковић дипл.инж.пољ.